Mijn planner ziet openingen in mijn agenda niet?

Gewijzigd op Wo, 5 Nov om 3:27 PM

Er kunnen verschillende redenen zijn dat een opening in een agenda niet wordt gezien. Het kan zijn dat de medewerker of het apparaat al bezet is voor de gewenste tijd of een deel ervan of dat de tijdsinterval te breed staat afgesteld. 


De bezetting van medewerkers en apparaten is makkelijk te controleren via de volgende rapportages.


Bezetting medewerkers: 


1. Klik op de menuknop ‘rapport’ en dan op ‘dag-rapportages’.


2. Klik op ‘Bezetting medewerkers’ en maak een selectie van dag en medewerkers waarvan de bezetting gecontroleerd moet worden.


Bezetting apparatuur:


1. Klik op de menuknop ‘rapport’ en dan op ‘dag-rapportages’.


2. Klik op ‘Bezetting apparatuur’ en maak een selectie van dag en apparaat waarvan de bezetting gecontroleerd moet worden.


Tijdsinterval


De tijdsinterval is de grootte van de stap waarmee het systeem door de agenda loopt om een opening te vinden, als er geen bestaande afspraken zijn om op aan te sluiten. 


1. Ga naar 'Beheer' en dan naar 'Instellen van tijdsinterval'.


2. Selecteer in minuten de tijdstap die het systeem door de agenda gaat maken voor het geven van opties. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren